Carl Rogers elvei alapján működő szolgáltatásunk olyan elfogadó kapcsolatokat kínál, amelyek elősegítik az önmegvalósítást és az egyéni fejlődést. Innovatív programjaink révén segítjük a fiatalokat, hogy megtalálják a helyüket, és kiaknázhassák tehetségüket egy támogató környezetben.
A 6 alkalmas tréning alkalmával a résztvevők megtanulhatják, hogyan tekintsenek életük átélt nehézségeire és megküzdéseire értékként, hogyan találhatnak bennük erőforrásokat, megszerzett készségeket, képességeket, és ezek alapján milyen új lehetőségek felé indulhatnak el karrierjükben, kapcsolataikban, hogyan „rendezhetik be” élhetőbbé az életüket.
A 30 órás akkreditált képzés során a pedagógusokat és az iskolai kisegítőszemélyzetet egy olyan úton kísérjük végig, amelyen járva képesek lesznek a szabad játékot támogató iskolai kultúra meghonosítására intézményükben, és végig tudják vinni iskolájukat a játékbarát iskola cím eléréséhez vezető úton.
30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzésünk az alapozó képzést követően végezhető el. Célja a játékpedagógiai eszközkészlet bővítése; az oktatási célú játékmódszerek és játékosító technikák, valamint a társasjáték-pedagógia elsajátítása.
30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzésünk az alapozó képzést követően végezhető el. Célja a pedagógusok reziliencia-fejlesztéssel kapcsolatos drámapedagógiai eszközkészletének a bővítése, ajánljuk az egyéni bánásmódot igénylő gyermekekkel és a tanulási vagy érzelmi, viselkedésbeli nehézségekkel küzdő tanulókkal folytatott munkához is.
30 órás, különféle megközelítések együttes használatára épülő karrier- és pályatanácsadó eszköz, kiemelten ajánlott motiválatlan, céltalansággal küzdő fiatal kliensekkel való használatra.
30 órás akkreditált pedagógusképzésünk az érzelmi intelligencia-fejlesztés pszichológiai, pedagógiai hátterével foglalkozik. Ajánljuk pedagógusoknak, pszichológusoknak, szabadidő-szervezőknek, ifjúságsegítőknek.
© 2024 Rogers Foundation for Person-Centered Education. All rights reserved! | Privacy Policy (HU) | Süti beállítások