30 órás akkreditált pedagógus-továbbképzésünk dráma- és játékpedagógiai technikákat ötvöz a reziliencia-fejlesztésben.
A reziliencia a nehéz helyzetekkel való megbirkózás képessége, egyszerre foglalja magába a rugalmasságot és alkalmazkodást, valamint az önazonosság megőrzését. A reziliencia tulajdonképpen a sérülékenység ellentéte. Rezilienciára minden gyermeknek szüksége van: nehéz körülmények között élő gyermekeknek pedig különösen. A reziliencia védőfaktort jelenthet az érzelmi és szociális problémák kialakulásában, az iskolai beilleszkedési és tanulási nehézségekben, vagy akár a korai iskolaelhagyásban.
A képzés a reziliencia iskolai fejlesztésével foglalkozik. Dráma- és játékpedagógiai technikákat ötvöz, egy már több európai uniós országban kipróbált Artpad-módszertan (Drámával és játékkal a korai iskolaelhagyás ellen) magyar adaptációját mutatja be.
A kurzus felépítése:
A képzés felépítése gyakorlatorientált, három teljes napot vesz igénybe. A résztvevők saját élményeken keresztül ismerhetnek meg kis- és nagycsoportos játékokat és drámatechnikákat, miközben saját pedagógiai készségeiket is fejleszthetik.
A képzés ezenkívül foglalkozik:
Célcsoport: olyan pedagógusok, akik a gyermekek rezilienciáját, vagyis a nehéz helyzetekkel való megküzdési képességét mindennapi munkájuk során rendszerezett módon fejleszteni szeretnék, és akik ennek érdekeben szívesen alkalmaznak dráma -és játékpedagógiai eszközöket.
A tréning az Oktatási Hivatal által akkreditált 30 órás pedagógus-továbbképzés.
Megnevezése: A korai iskolaelhagyás megelőzése, a megbirkózás képességének fejlesztése – reziliencia-fejlesztés alapozó képzés -, drámával és játékkal általános és középiskolában
Nyilvántartási száma: D/4046/2018
Aktuális képzéseinket Facebook oldalunkon hirdetjük meg.
© 2024 Rogers Foundation for Person-Centered Education. All rights reserved! | Privacy Policy (HU) | Süti beállítások