A projekt célja, hogy a tanárok számára olyan képzést és eszközöket biztosításon, amellyel megelőzhető és/vagy kezelhető szakmai kiégésük.
Ennek céljából hangsúlyt helyez a megelőzéső és önsegítő kezdeményezésekkel kapcsolatos tudatosság növelésére, valamint a tanárok önreflexiójának és önbecsülésének szintjének emelésére. Célja továbbá, hogy az önsegítő technikákkal növelje a felhatalmazottság (felhatalmazás, azaz a bennük szunnyadó energiák felszabadítása) és a reziliencia (ellenálló képesség és kitartás) szintjét, a szubjektív stresszérzést pedig ezzel egyidejűleg csökkentse.
Mindehhez első kézből származó tapasztalatokat és eszközöket nyújt, olyan gyakorlatokat, amelyek az osztályteremben de azon kívül is segítik jó közérzetet megtalálását és fenntartását.
Program: Erasmus+
Pályázati kategória: Együttműködés az innováció és a bevált gyakorlatok cseréje terén
Tevékenységtípus: Partnerségi együttműködések a köznevelési szektorban
Pályázati azonosító: 2023-1-PL01-KA220-SCH-000158084
A program kezdete: 2023.11.01.
A program vége: 2026.04.30.
A projekt futamideje: 30 hónap
Partnerek:
Fundacja Gratosfera (Lengyelország)
Univerzita Palackeho v Olomouci (Csehország)
Rogers Személyközpontú Oktatásért Alapítvány (Magyarország)
© 2024 Rogers Foundation for Person-Centered Education. All rights reserved! | Privacy Policy (HU) | Süti beállítások