A ’Fejlődés és feltöltődés – pedagógusképzések reziliencia témában’ című projekt során pedagógus továbbképzéseket szervezünk Budapesten és vidéken. Kiemelten fontos cél, hogy ne csak Budapesten legyenek hozzáférhető tréningek a témában. Összesen 10 db 30 órás nyitott, továbbá 5 zárt tantestületi akkreditált képzést szervezünk elsősorban az érzelmi intelligencia, továbbá a játék-dráma témájában:
Továbbá a trénereknek szupervíziós foglalkozásokat, a képzések résztvevőinek pedig utánkövető alkalmakat és online tanácsadást nyújtunk.
Az akkreditált jelenléti képzéseken felül megnyitjuk EUMOSCHOOL tanárok számára készült, önállóan elvégezhető nyílt online kurzusunkat, mely az olasz „Érzelmek didaktikája” módszertanra épül, fő célkitűzése az érzelmi nevelés fejlesztése gyakorlatias megközelítéssel. A kurzust a következő linken érheti el: https://eumoschool.eu/oer/login/index.php. A [email protected] email címen elérhető online tanácsadás keretében az e-learning képzés résztvevőit is támogatjuk. Projektünkkel a bűnmegelőzés feladatához két irányból kapcsolódunk: programunk – Alapítványunk profiljához illeszkedően – a pedagógusok felkészítését célozza a marginalizálódó, gyenge megküzdőképességgel rendelkező, deviáns vagy éppen sérülékeny magatartásformákat mutató diákcsoportok nehézségeinek javítására. Projektjük ahhoz járul hozzá, hogy az iskola, mint a szocializáció második legfontosabb terepe (a család után) valóban képes legyen megtartó védőhálót nyújtani a hátrányos helyzetű vagy veszélyeztetett gyermekcsoportok számára, és ezzel hosszú távú pozitív társadalmi hatást fejtsen ki.
Pályázati azonosító: BM-20-P-0003
A projekt futamideje: 36 hónap
A támogatás összege: 14 500 000 Ft
© 2024 Rogers Foundation for Person-Centered Education. All rights reserved! | Privacy Policy (HU) | Süti beállítások