Az Európai Unió Erasmus+ programja keretében megvalósuló ARTPAD projekt célja a hátrányos helyzetű gyermekek és fiatal felnőttek formális és non-formális oktatási formák iránti elkötelezettségének növelése és ezáltal a korai iskolaelhagyás megelőzése.
Az egyesült királyságbeli Playwork Partnership és a Gloucestershire-i Egyetem drámatanszéke által vezetett három éves projektben tanárokat és ifjúsági munkásokat segítünk abban, hogy különböző dráma- és játéktechnikák alkalmazásával javítsák munkájuk hatékonyságát és vonzóbbá tegyék a tanulási környezetet a diákok számára mind a tantermekben, mind azokon kívül.
A projekt kezdetén a résztvevők látogatásokat tesznek egymás országaiban, hogy megismerjék a már működő jó gyakorlatokat, majd ezek tanulságait kiegészítve saját kutatási eredményeikkel egy javaslatcsomagot állítanak össze az intézményvezetők számára. Az így összegyűjtött tudásanyagból egy tréninganyag kerül kidolgozásra, melyet egy tesztelési fázist követően véglegesítünk, végül a megszerzett tapasztalatokat különböző rendezvények és a média segítségével osztjuk meg az érdeklődőkkel.
Program: Erasmus+
Pályázati kategória: Együttműködés az innováció és a bevált gyakorlatok cseréje terén
Tevékenységtípus: Stratégiai partnerség az iskolai nevelés területén
Pályázati azonosító: 2015-1-UK01-KA201-013630
A program kezdete: 2015.09.01.
A program vége: 2018.08. 31.
A projekt futamideje: 36 hónap
Partnerek:
A projekt honlapja: www.artpadproject.eu
A projekt Facebook oldala: https://www.facebook.com/ARTPADProjectEu/
© 2024 Rogers Foundation for Person-Centered Education. All rights reserved! | Privacy Policy (HU) | Süti beállítások