Képzések

Játékbarát iskolák támogatása

A 30 órás akkreditált képzés során a pedagógusokat egy olyan úton kísérjük végig, amelyen járva képesek lesznek a szabad játékot támogató iskolai kultúra meghonosítására intézményükben, és végig tudják vinni iskolájukat a játékbarát iskola cím eléréséhez vezető úton.

add class h_bar blue

A képzés CAPS – Játékbarát iskolák támogatása projektünk keretében került kifejlesztésre az OPAL (Outdoor play and learning, Szabadtéri játék és tanulás) program alapján. Az OPAL egy mentorrendszerrel támogatott iskolafejlesztő rendszer, amely felöleli mindazon szempontokat, amikkel egy iskolának törődnie kell, ha rendszerszinten és fenntartható módon szeretné fejleszteni a játék minőségét.

A továbbképzés célja három lépcsőben:

  • A résztvevők felismerjék a szabad játék jelentőségét az iskoláskorú gyermekek rezilienciájának, érzelmi intelligenciájának, feladatmegoldó és konfliktuskezelő képességének fejlesztésében.
  • Saját munkakörnyezetükben képesek legyenek a szabad játéknak a játékmunkás felfogás szerinti facilitálására, illetve játékos pedagógiák gyakorlati alkalmazásásra tanórai és tanórán kívüli keretekben.
  • Saját intézményüket a képzés során ismertetett minősítési kritériumrendszer teljesítésével egy kidolgozott stratégia és akcióterv követésével lépésről lépésre játékbarát intézménnyé tudják alakítani és hosszú távon is ebben a szellemben működtetni.

Célcsoport: intézményvezetők, általános és középiskolában 6-14 éves korú tanulókkal dolgozó pedagógusok, fejlesztő és segítő szakemberek.

A tréning az Oktatási Hivatal által akkreditált 30 órás pedagógus-továbbképzés.
Megnevezése: Szabad játék az iskolában – Játékbarát Iskola kialakítására felkészítő program intézményvezetők és általános iskoláskorú gyerekekkel foglalkozó pedagógusok, illetve segítő szakemberek számára
Nyilvántartási száma: A/9680/2019
Érdeklődését az alábbi űrlapon jelezheti: https://forms.gle/rUp1vQtnyXnJUBNm8

Aktuális képzéseinket Facebook oldalunkon hirdetjük meg: https://www.facebook.com/rogersalapitvany