Projektek

Fejlődés és feltöltődés – Pedagógusképzések reziliencia témában

add class h_bar orange

A ’Fejlődés és feltöltődés – pedagógusképzések reziliencia témában’ című projekt során pedagógus továbbképzéseket szervezünk Budapesten és vidéken. Kiemelten fontos cél, hogy ne csak Budapesten legyenek hozzáférhető tréningek a témában. Összesen 10 db 30 órás nyitott, továbbá 5 zárt tantestületi akkreditált képzést szervezünk elsősorban az érzelmi intelligencia, továbbá a játék-dráma témájában:

  • Az érzelmi intelligencia fejlesztése élményközpontú pedagógiai módszerekkel az általános és középiskolában (akkreditációs száma: A/8978/2018)
  • ARTPAD I. – A korai iskolaelhagyás megelőzése, a megbirkózás képességének fejlesztése – reziliencia-fejlesztés alapozó képzés -, drámával és játékkal általános és középiskolában (akkreditációs száma: A/9109/2018)
  • ARTPAD II. – Játékpedagógiai gyakorlat elmélyítése általános és középiskolában – Reziliencia-fejlesztés – a korai iskolaelhagyás megelőzése, a megbirkózás képességének fejlesztése (akkreditációs száma: A/9111/2018)
  • ARTPAD III. – Drámapedagógiai gyakorlat elmélyítése általános és középiskolában – Reziliencia fejlesztés – a korai iskolaelhagyás megelőzése, a megbirkózás képességének fejlesztése (akkreditációs száma: A/9110/2018)

Továbbá a trénereknek szupervíziós foglalkozásokat, a képzések résztvevőinek pedig utánkövető alkalmakat és online tanácsadást nyújtunk.

Az akkreditált jelenléti képzéseken felül megnyitjuk EUMOSCHOOL tanárok számára készült, önállóan elvégezhető nyílt online kurzusunkat, mely az olasz „Érzelmek didaktikája” módszertanra épül, fő célkitűzése az érzelmi nevelés fejlesztése gyakorlatias megközelítéssel. A kurzust a következő linken érheti el: https://eumoschool.eu/oer/login/index.php.  A [email protected] email címen elérhető online tanácsadás keretében az e-learning képzés résztvevőit is támogatjuk. Projektünkkel a bűnmegelőzés feladatához két irányból kapcsolódunk: programunk – Alapítványunk profiljához illeszkedően – a pedagógusok felkészítését célozza a marginalizálódó, gyenge megküzdőképességgel rendelkező, deviáns vagy éppen sérülékeny magatartásformákat mutató diákcsoportok nehézségeinek javítására. Projektjük ahhoz járul hozzá, hogy az iskola, mint a szocializáció második legfontosabb terepe (a család után) valóban képes legyen megtartó védőhálót nyújtani a hátrányos helyzetű vagy veszélyeztetett gyermekcsoportok számára, és ezzel hosszú távú pozitív társadalmi hatást fejtsen ki.

Pályázati azonosító: BM-20-P-0003
A projekt futamideje: 36 hónap
A támogatás összege: 14 500 000 Ft




A támogatott tevékenység a Belügyminisztérium és a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanács támogatásával valósul meg.

Tevékenységek

Az érzelmi intelligencia fejlesztése élményközpontú pedagógiai módszerekkel – pedagógusképzés Veszprémben

2020. június 16-18. között akkreditált pedagógus továbbképzést szerveztünk az érzelmi intelligencia és a reziliencia témájában Veszprémben.

A korai iskolaelhagyás megelőzése, reziliencia-fejlesztés drámával és játékkal – pedagógusképzés Budapesten

2020. június 16-18. között akkreditált pedagógus továbbképzést szerveztünk a reziliencia és a dráma-játék témájában Budapesten.

Az érzelmi intelligencia fejlesztése élményközpontú pedagógiai módszerekkel – pedagógusképzés Budapesten

2020. június 24-26. között akkreditált pedagógus továbbképzést szerveztünk az érzelmi intelligencia és a reziliencia témájában Budapesten.